Wednesday, 24 August 2011

RAYA DAH NAK TIBA

HYE ALZ....
ni raye dah nak tiba,,,
macam ne persiapan korang ??
haa?? nadi???
*tergelak sorang.... sambil merenung mase depan...haha

nadi tahun ni bz sket ngn keje.. tah la....
umah pon tak ready2 lagi... kemas pon sikit2...
lagi pulak ibu nadi yg sarat mengandung,,, semalam wt checkup...
doc kate 2hb kne masuk wad...
tak pening lagi kepale ni haaaa,,,,,
orang nak beraye,,,,
beby tu tak sabar2 nak lihat dunia... tak pela,,, bagi peluang... dea pon nk sambut raye jugak...
kan kan kan,,,

tahun ni korang buat kuih raye ke???
or korang tunjuk jea yg mne nak?? hahaha...
nadi pon men tunjuk jea... yg bayar ibu nadi la... ape lagi..
toink4.....


yg penting ni mesti ade.... kemestian...


yg ni pon tak eh tercicir....

yg ni???????? uisshhh.... seksi... ahhahaa


ni pon ade dalam list...

cantik, comel dan sayang nak dimakn,,,, ehhehe



coklat2,,, sedap2


kegemaran... ibu nadi....


tgk..... geram tengok...

tak kesah la,,,, yg penting raya tahun ni lain dr yg lain,,, ehhehe..
yg pasti mesti happening!!!!!!


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI................
nadi mohon maaf andai salah silap...
terkasar,tersentuh,terpegang,tercuri..
ehhehe...
merepek.. jgn salah fikir..
okeyh???

bagi mereka yg balik ke kampung.. berhaty2 yea???
perlahankan kelajuan,,,
kalau  mengantuk.... berhenti berehat.. tau tau tau...


jangan memandu semasa mengantuk,,, ehehhe...


*nadi sayang SEMUA ^.*

2 comments:

  1. kuih dlm gambar ke tiga dri atas tu ley tempah???hehe2.. kreatif sgt..

    ReplyDelete