Thursday, 25 August 2011

KAHWIN KE TIDAK




hye sahabat2 nadi yang amat2 nadi hormati,,, n nadi sayangi...
dengan berdirinya nadi disini..
ingin nadi meluahkan hasrat semperna pagi yang mulia,, pagi yang indah kalau dapat lending atas tilam... 
alamak... over plak,,,*hehe

buat yang mengenali nadi.. tak kira didalam atau diluar negara......ececeh,,,,
nadi takot t nadi lambat wish...
yelah... kan nak raye... ne tawu tak online tok beberapa hari...minggu k... ehhehe....
walaupun nadi tak online.. korang jgn lupe jenguk2 blog nadi ni tau... 

baiklah... 
semperna bulan yang mulia ni... disini nadi nadi nak MEMOHON MAAF
kalau ade salah silap selama nadi berblog ni...
setiap manusia ade melakukan kesalahan ye tak??
dan kadang2 kita tak sedar pon..
kalau ade salah silap nadi tegur2 la yea....

untuk yang dah start bercuti,,, selamat bercuti nadi ucapkan,,
dah puas cuti nnty jgn liat nak pergi kerje pulak keyh???
tah2 ade yg smbung cuti sendiri...
ehhehe...


selamat sampai dan selamat pulang yeaaa???




kalau hujan lebat macam ni.... berhent la k,,, berehat sebentar ,,,kalau hujan kan bahaya....
utamakan lah keselamatan dan orang tersayang...



kalau dah sampai ke destinasi... sampaikan jugak salam nadi tok mereka,,
eheh
*xde kene mengena pon nak jugak


masak lemang, masak rendang jgn lupe org disini yea???

k lahhh.. sekali agi nadi nak ucapkan...




* nadi sayang SEMUA *.^



No comments:

Post a Comment